Přijímáme nové
pacienty

Časté dotazy

1. Přijímáte nové pacienty?

Ano, přijímáme.
Nabízíme registraci novým pacientům a termíny ošetření bez dlouhé čekací doby.
Pokud potřebujete akutní ošetření a jste zaregistrováni u jiného stomatologa, ošetříme Vás, ale upozorňujeme, že v tomto případě pojišťovna hradí pouze akutní ošetření bolesti bez další léčby.

Podrobnosti

2. Pracujete na „pojišťovny“?

Naše stomatologická klinika má uzavřené smlouvy se všemi významnými českými zdravotními pojišťovnami. To znamená, že pokud náš pacient je řádným pojištěncem všeobecného zdravotního pojištění a prokáže se průkazem pojištěnce, nejběžnější úkony jsou účtovány přímo na pojišťovnu.

Podrobnosti

4. Jaká je vaše ordinační doba?

Ordinujeme od 7 do 21 hod. Protože chceme vyhovět co největšímu počtu pacientů, rozšířili jsme ordinační dobu od 7 do 21 hod (naše ordinace na poliklinice Mazurská ordinují do 19 hod). Věříme, že  toto  časové rozmezí je natolik široké, že si vhodnou dobu pro ošetření najde každý. Kontakt

5. Co je zubní kaz?

Zubní kaz je nejrozšířenějším infekčním onemocněním lidstva. Za zubní kaz mohou bakterie v zubním plaku. Tyto bakterie produkují kyseliny, které způsobují demineralizaci (odvápnění) skloviny. I když ke vzniku zubního kazu je každý z nás z mnoha důvodů jinak náchylný, dobrou zprávou je…

6. Co je Parodontóza?

Onemocnění parodontu se nazývá parodontitida (dříve paradentóza nebo parodontóza). Parodontitidou trpí více než 60% dospělé populace. Vzniká neléčeným chronickým zánětem dásní. Parodontitidu je možné léčit.

Podrobnosti

7. Měl/a bych mít strach z bolesti při ošetření?

Na našem pracovišti používáme celé spektrum moderních metod a anestetik. Díky tomu je zajištěna naprostá bezbolestnost všech stomatologických výkonů. Není tedy důvod, proč by se pacient měl bát bolesti. Obavy ze zubaře bývají často způsobeny předchozími negativními zkušenostmi anebo nedostatkem informací (nevíte, co Vás čeká).