Přijímáme nové
pacienty

Dentální hygiena

Prioritou péče o naše pacienty je prevence. Nejzákladnější a nejúčinnější formou preventivní péče o Váš chrup jsou preventivní prohlídky u zubního lékaře a kvalitně prováděná domácí i profesionální ústní hygiena. Tak je možné eliminovat riziko vzniku problémů v dutině ústní a zajistit Vám dlouhodobé zubní zdraví.

Dentální hygienistka je nezastupitelný člen ošetřujícího odborného stomatologického týmu. Hlavním cílem její práce je naučit Vás, jak správně pečovat o Vaše zuby, abyste předešli zubnímu kazu a onemocnění dásní – parodontóze. Jestliže budete dentální hygienistku navštěvovat, a to minimálně jednou za půl roku, a dbát jejich pokynů, velmi pravděpodobně se vyhnete mnoha problémům.

Naše dentální hygienistky:

Ošetření předchází důkladné vyšetření zubů a především dásní. To případně zahrnuje i stanovení tzv. parodontálních indexů.
Pokud výsledky vyšetření ukáží zdravé dásně nebo pokud onemocnění dásní zachytíme včas, omezí se výkony dentální hygienistky jen na odstranění zubního kamene a pigmentů, zubního plaku a instruktáž nejvhodnějších technik a pomůcek ústní hygieny (používání správného kartáčku, mezizubních kartáčků, nitě apod.).

V případě zjištění rozvinutého onemocnění dásní, stanoví přesnou diagnózu a vypracuje plán léčby. Dentální hygienistka pak zahájí intenzivní léčbu (odstranění poddásňového zubního kamene, tzv. kvadrantovou terapii – deep scalling a root planning).
Samozřejmostí je spolupráce – v rámci naší stomatologické kliniky – mezi dentální hygienistkou a lékařem.